نگاه

عشق و آنتی عشق

نگاه

زبانم را نمیفهمی ، نگاهم را نمی بینی

 

ز اشکم بی خبر ماندی  و آهم را نمی بینی

 

سخن ها خفته در چشمم،نگاهم صد زبان دارد

 

سیه چشمان مگر طرز نگاهم را نمی بینی!؟

 

گناهم چیست جز عشقت ، روی از من چه می پوشی

 

مگر ای ماه ، چشم بی گناهم را نمی بیــــنی؟!

 

سیه مژگان من ، موی سپیدم را نگاهی کن

 

سپید اندام من ، روز سیاهم را نمی بینی

 

پریشانم دل مرگ آشیانم را نمی جویی

 

پشیمانم نگاه عذر خواهم را نمی بیــنی

 

دل بی تاب من با دیدنت آرام می گیرد

 

اگر دوری ز آغوشم ، نگاهم کام می گیرد

 

مرا گر مست میخواهی ، نگاهت را مگیر از من

 

که دل از ساقی چشمان مستت جــــام می گیرد

 

سیه مژگان من  ، موی سپیدم را نمی بینی

 

سپید اندام من ، روز سیاهم را نمی بینی

 

پریــــشانم دل مرگ را نمی جویی

 

پشیمانم نگاه عذر خـــــواهم را نمی بِیــــــنــی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 15:46 ] [ سارا ] [ ]